Studies on the representativeness of the social partners at sectoral level in the EU and monographs on the situation of the social partners in the candidate countries (Sectors:Cleaning, ETT’s, media)

L’objectiu d’aquests informes és el subministrament d’informació i dades precises pel que fa a la representació de les organitzacions de treballadors i empresaris en els següents sectors:
– Neteja,
РAg̬ncies de treball temporal,
– Cultura i mitjans de comunicació.

Data d’inici: 01/02/2004

Data fi: 01/12/2004

Finançament: Universitat Catòlica de Lovaina (ECC Subcontract VC/2003/0451)

Investigador responsable: Ramon de Alos-Moner Vila

Equip: Elsa Corominas

Mormont, Marinette; Spineux, Armand, coord.; Alós, Ramon; [et al.]. Institutional representativeness of trade unions and employers’ organisations in the industrial cleaning sector. 2004. 146 p.

Aquesta entrada ha esta publicada en Convenis, General, Línies de recerca, Projectes finalitzats, Projectes finalitzats, Projectes finalitzats, Recerca, Relacions laborals i organització del treball, Tots. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.