[easingsliderlite]
Vés al contingut
  • INICI
  • SOBRE EL QUIT
  • RECERCA
  • PUBLICACIONS
  • DIVULGACIÓ
  • TRANSFERÈNCIA DE CONEIXEMENT
  • ca
  • es
  • en
← L’economia submergida en un context local. El cas de la indústria tèxtil de Mataró
Els efectes de la innovació tecnològica sobre les qualificacions a l’empresa →

L’estructuració interna del consum. La lògica del consum com a lògica de comunicació

Publicat el 2 desembre, 2013 per isabel

Papers: Revista de Sociologia, núm. 47, pp. 97-108.

Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.
← L’economia submergida en un context local. El cas de la indústria tèxtil de Mataró
Els efectes de la innovació tecnològica sobre les qualificacions a l’empresa →

    DESTAQUEM

    VI Congrés Català / Internacional de SociologiaVI Congrés Català / Internacional de SociologiaVI Congrés Català / Internacional de Sociologia
    L’Associació Catalana de Sociologia, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, convoca el VI CongrÃ...
  • Centre d'Estudis Sociológics sobre la Vida Quotidiana i el Treball | Campus UAB | 93 581 24 05 | quit@uab.es