Perfil socio-laboral de l’atur femení a Espanya

L’atur femení és un dels trets que caracteritza el mercat de treball a Espanya en aquests últims anys. Bona part de les raons que expliquen aquest fenomen té el seu origen en la interacció entre el treball productiu i el treball reproductor que les dones realitzen. Aquest estudi pretén analitzar l’atur femení caracteritzant els diferents tipus existents, segons la seva participació en aquests tipus de treballs.
L’interès d’aquesta investigació és ajudar al disseny de les polítiques d’ocupació femenina.

Data d’inici: 01/07/1993

Data fi: 30/09/1994

Finan̤ament: Ministerio de Asuntos Sociales РInstituto de la Mujer

Investigador responsable: Teresa Torns

Equip: Pilar Carrasquer, Alfonso Romero

Carrasquer P., Romero A., Torns T., “Perfil sociolaboral del paro femenino en España“, Ministerio de Asuntos Sociales, Instituto de la Mujer, Madrid, 1995

Aquesta entrada ha esta publicada en General, Gènere i treball, Línies de recerca, Projectes finalitzats, Projectes finalitzats, Projectes finalitzats, Projectes I+D, Recerca, Tots. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.