Oscar Jesús Suárez González

Equip / Personal investigador en formació

Oscar Jesús Suárez González

Investigador predoctoral FI

Graduat en Sociologia per la Universitat Complutense de Madrid (2021), on va continuar els seus estudis realitzant el Màster en Metodologia en Ciències Socials: Innovacions i Aplicacions (2023). Les línies d’investigació que ha treballat són les trajectòries laborals migratòries, l’economia de plataforma, les trajectòries laborals juvenils i el funcionariat espanyol.
Ha treballat en diversos projectes acadèmics i en diverses consultores d’investigació; el seu darrer lloc de feina va ser al departament del Sistema Integrat d’Informació Universitària (SIIU) dins del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats.

Actualment té un contracte predoctoral FI en el marc del projecte “Capital social i entorn residencial en la població juvenil amb risc d’exclusió laboral. Un estudi de casos (CAPENSRIG)” a la Universitat Autònoma de Barcelona.

Centre d'Estudis Sociològics QUIT
Campus UAB- Edifici B
08193 Cerdanyola del Vallès (Barcelona)
Spain
OscarJesus.Suarez@uab.cat

Aquesta entrada ha esta publicada en El QUIT, Equip, General, Personal investigador en formació. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.