Local level concertation: The possible role of social partners and local level institutions in regulating the new forms of employment & work.

Els objectius generals del projecte són l’estudi, l’anàlisi i l’organització del seguiment permanent de les relacions entre els actors socials i del paper que juguen les institucions públiques, a un nivell local, en la regulació de l’ocupació i de les relacions laborals, amb especial interès en aquelles no típiques. Així l’objectiu últim serà proporcionar informació rigorosa i actualitzada als responsables de formular les polítiques d’ocupació i als actors del diàleg social, amb la finalitat de donar suport aquelles mesures que permetin la prevenció i/o reducció de l’exclusió social lligada al creixement de noves formes d’ocupació.

Data d’inici: 01/01/1999

Data fi: 01/12/2000

Finançament: Commission of the European Communities- Directorate General for DG XII Science, Research and Development (Contract SOE2 CT98-3066)

Investigador responsable: Coordinador projecte: Ida Regalia; responsable equip QUIT: Andreu Lope Peña

Equip: Francesc Gibert, Daniel Ortiz

Regalia, I. (ed.) (2006): Regulating New Forms of Employment. Local experiments and social innovation in Europe. London and New York:Routledge.

Daniel Ortiz de Villacian (QUIT, Universitat Autònoma de Barcelona):  Tendencias y situación de las formas de empleo y del mercado de trabajo en Cataluña WP/00/1/ES

Andreu Lope ;Francesc Gibert (QUIT, Universitat Autònoma de Barcelona):  Nuevas formas de empleo y de trabajo y sus formas de regulación: revisión de la literatura española. WP/00/2/ES

Andreu Lope, Francesc Gibert ;Daniel Ortiz de Villacian (QUIT, Universitat Autònoma de Barcelona): Nuevas formas de empleo y de trabajo: los resultados de una encuesta en Cataluña WP/00/3/ES

Andreu Lope, Francesc Gibert; Daniel Ortiz de Villacian (QUIT, Universitat Autònoma de Barcelona): La regulación local de las nuevas formas de empleo y de trabajo. El caso de Cataluña (The Local Regulation of the New Forms of Employment and Work. The Case of Catalonia) WP/01/17/EN

Andreu Lope, Francesc Gibert;Daniel Ortiz de Villacian (QUIT, Universitat Autònoma de Barcelona): New Forms of Employment and Work: The Results of a Survey in Catalonia WP/00/8/EN

Andreu Lope; Francesc Gibert (QUIT, Universitat Autònoma de Barcelona): New Forms of Employment and Work: A Review of the Spanish Literature WP/00/5/EN

Aquesta entrada ha esta publicada en Desenvolupament i polítiques locals, General, Línies de recerca, Projectes europeus, Projectes finalitzats, Projectes finalitzats, Projectes finalitzats, Recerca, Tots. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.