Les Regions “Sunshine” o les Regions “Sunreg”. La xarxa “Sunreg”

L’objectiu principal d’aquesta xarxa temàtica és connectar a sindicats i universitats europeus a fi de facilitar la transferència del coneixement científic i tecnològic entre universitats, centres d’investigació, les organizaciones de treballadors i altres “usuaris finals”, assolint així la interacció entre l’ocupació i la tecnologia. El desenvolupament del projecte inclou:
1. L’anàlisi de l’impacte socioeconòmic de diversos desenvolupaments tecnològics claus en tres sectors crucials de l’ocupació (un gran productor; un agent financer significatiu i una autoritat d’un govern local) en cadascuna de les quatre regions definitdas.
2. L’ús de mètodes d’avaluacions de tecnologia per a explorar els efectes de tals tecnologies en usuaris diferents.
3. El desenvolupament d’estudis entre sectors i participants rellevants.
4. L’anàlisi crítica de la xarxa SUNREG.

Data d’inici: 01/03/1996

Data fi: 01/03/1998

Finançament: Commission of the European Communities- DG XII; Contract SOE1CT-96-1012

Investigador responsable: Coordinador projecte: J. Willians, equip QUIT: Antonio Martín Artiles

Equip: Andreu Lope

Sunshine Regions or Sunreg Regions?. The Sunreg network

Aquesta entrada ha esta publicada en General, Línies de recerca, Projectes europeus, Projectes finalitzats, Projectes finalitzats, Projectes finalitzats, Recerca, Relacions laborals i organització del treball, Tots. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.