Les dones i el treball a Catalunya: mites i certeses

Aquest informe tracta de plantejar un balanç de la qüestió sobre la situació de les dones en relació al treball a Catalunya, a començaments del segle XXI. El moment de fer balanç sembla propici perquè cal posar de manifest, en primer lloc, les certeses a les que hem arribat d’ençà que es varen iniciar els primers estudis sobre el treball de les dones a Catalunya gairebé fa vint-i-cinc anys. I, en segon lloc, perquè donats els resultats obtinguts, sembla fora de dubte que cal continuar analitzant una realitat que s’entossudeix a mostrar la persistència d’unes desigualtats de gènere que les polítiques d’igualtat a favor de les dones no acaben de fer desaparèixer.

Data d’inici: 01/07/2006

Data fi: 01/11/2006

Finançament: Diputación de Granada. Delegación de Mujer y Juventud

Investigador responsable: Teresa Torns

Equip: Pilar Carrasquer, Sònia Parella, Carolina Recio

Documents i Publicacions:

Torns, Teresa; Carrasquer, Pilar,; Parella Rubio, Sònia; [et al.]. Les dones i el treball a Catalunya: mites i certeses. Barcelona: Generalitat de Catalunya, Institut Català de les Dones, 2007. (Estudis (Institut Català de les Dones)

Aquesta entrada ha esta publicada en Convenis, General, Gènere i treball, Línies de recerca, Projectes finalitzats, Projectes finalitzats, Projectes finalitzats, Recerca, Tots. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.