El projecte consisteix en la realització de la fase del focus group de l’estudi sobre “La percepció de les empreses sobre les competències dels recents titulats universitaris”.

Els objectius específics de la realització del focus grup són:
• Aprofundir, a partir dels resultats obtinguts en l’enquesta d’ocupadors d’empreses privades, en els perfils de competències que condueixen a una millora de l’ocupabilitat.
• Analitzar els factors que influeixen en el nivell de reclutament de les persones graduades recentment i les dificultats principals dels ocupadors a l’hora de contractar-les.
• Conèixer la prospectiva d’ocupació en els àmbits que els són propis.

Data d’inici: 23/03/2015

Data fi: 31/10/2015

Finançament: Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU)

Referència finançament: CF612773

Investigador responsable: Joan Miquel Verd

Equip: Oriol Barranco, Oriol Alonso

Aquesta entrada ha esta publicada en Convenis, General, Innovació i desenvolupament metodològic, Línies de recerca, Projectes finalitzats, Projectes finalitzats, Projectes finalitzats, Recerca, Tots. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.