[easingsliderlite]
Saltar al contenido
INICIO
SOBRE EL QUIT
INVESTIGACIÓN
PUBLICACIONES
DIVULGACIÓN
TRANSFERENCIA DE CONOCIMIENTO
←
Diferències i desigualtats (Enquesta a la Joventut de Catalunya (2012))
Transicions i trajectòries laborals en temps de crisis i austeritat (2007-2011). Una primera identificació de la població espanyola de 20 a 60 anys afectada per canvis en el mercat de treball
→
Labor organization and employment relations in Italian call centers during the crisis
Publicada el
12 junio, 2017
por
isabel
Ponente:
Vincenzo Fortunato
Institución:
Universidad de Calabria
Fecha:
31/03/2014
Esta entrada fue publicada en
Divulgación
,
General
,
Seminarios QUIT
,
Seminarios QUIT 2014
. Guarda el
enlace permanente
.
←
Diferències i desigualtats (Enquesta a la Joventut de Catalunya (2012))
Transicions i trajectòries laborals en temps de crisis i austeritat (2007-2011). Una primera identificació de la població espanyola de 20 a 60 anys afectada per canvis en el mercat de treball
→
DESTAQUEM
VI Congrés Català / Internacional de SociologiaVI Congrés Català / Internacional de SociologiaVI Congrés Català / Internacional de Sociologia
L’Associació Catalana de Sociologia, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, convoca el VI CongrÃ...