I Trobada dels Serveis d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD) de Catalunya

2015 – Sara Moreno

L’objectiu dels SIAD és apropar a les dones de tot el territori serveis d’assessorament psicològic i jurídic que donen resposta, de manera coordinada, a les necessitats d’informació, orientació i assessorament en tots aquells aspectes relacionats amb la seva vida (laboral, social, personal, familiar i altres). Aquests serveis fan detecció, prevenció i sensibilització de la violència masclista, i formen part de la Xarxa d’atenció i recuperació integral per a les dones en situacions de violència masclista, conjunt de serveis específics per a l’atenció integral d’aquesta xacra establerts per al Llei 5/2008 del dret de les dones a eradicar la violència masclista. . La primera trobada anual dels SIAD ha acollit 110 professionals d’aquests serveis i ha consistit en una taula rodona sobre “Polítiques d’igualtat” amb Sara Moreno, doctora en Sociologia, de la Universitat Autònoma de Barcelona; Tània Verge, professora del Departament de Ciències Polítiques i Socials, de la Universitat Pompeu i Fabra, i Inma Pastor, directora de l’Observatori per a la Igualtat, de la Universitat Rovira i Virgil.

Polítiques d’igualtat

Esta entrada fue publicada en Desarrollo de políticas, General, Transferencia de conocimiento. Guarda el enlace permanente.