[easingsliderlite]
Skip to content
HOME
ABOUT QUIT
RESEARCH
PUBLICATIONS
DISSEMINATION
KNOWLEDGE TRANSFER
←
Diferències i desigualtats (Enquesta a la Joventut de Catalunya (2012)
Transicions i trajectòries laborals en temps de crisis i austeritat (2007-2011). Una primera identificació de la població espanyola de 20 a 60 anys afectada per canvis en el mercat de treball
→
Labor organization and employment relations in Italian call centers during the crisis
Posted on
12 June, 2017
by
isabel
Speaker:
Vincenzo Fortunato
Institution:
Universidad de Calabria
Date:
31/03/2014
This entry was posted in
Dissemination
,
General
,
QUIT seminars
,
QUIT Seminars 2014
. Bookmark the
permalink
.
←
Diferències i desigualtats (Enquesta a la Joventut de Catalunya (2012)
Transicions i trajectòries laborals en temps de crisis i austeritat (2007-2011). Una primera identificació de la població espanyola de 20 a 60 anys afectada per canvis en el mercat de treball
→
DESTAQUEM
VI Congrés Català / Internacional de SociologiaVI Congrés Català / Internacional de SociologiaVI Congrés Català / Internacional de Sociologia
L’Associació Catalana de Sociologia, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, convoca el VI CongrÃ...