VI Congrés Català / Internacional de SociologiaVI Congrés Català / Internacional de SociologiaVI Congrés Català / Internacional de Sociologia

L’Associació Catalana de Sociologia, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, convoca el VI Congrés Català / Internacional de Sociologia, que se celebrarà a Perpinyà els dies 25, 26 i 27 d’abril de 2013.La Asociación Catalana de Sociología, filial del Instituto de Estudios Catalanes, convoca el VI Congreso Catalán / Internacional de Sociología, que se celebrará en Perpiñán los días 25, 26 y 27 de abril de 2013.The Catalan Association of Sociology, a subsidiary of Catalan Studies Institute, calls the VI Congreso Catalan / International Sociology, Perpiñán be held on the days 25, 26 and 27 April 2013.

Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.