Brecha salarial de Género en las Universidades Públicas Españolas: Informe final

El Ministeri d’Universitats, ANECA i CRUE Igualdad han fet l’informe Bretxa salarial de gènere a les universitats públiques espanyoles en el marc d’un conveni de col·laboració.

L’informe revela un 10,9% de bretxa salarial entre homes i dones al sistema universitari públic, agreujada en els complements salarials, que mostren que mostren una bretxa molt més gran d’un 16,9 %.

La coordinació de l’informe l’ha dut a terme la professora titular del Departament de Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona i la coordinadora de la Unitat d’Igualtat d’ANECA, Pilar Carrasquer; i realitzat per les professores i investigadores de la Universitats da Coruña, Matilde Massó i Montserrat Golías.

Veure Informe

Aquesta entrada ha esta publicada en General, Inici. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.