[easingsliderlite]
Vés al contingut
INICI
SOBRE EL QUIT
RECERCA
PUBLICACIONS
DIVULGACIÓ
TRANSFERÈNCIA DE CONEIXEMENT
←
Diferències i desigualtats (Enquesta a la Joventut de Catalunya (2012))
Transicions i trajectòries laborals en temps de crisis i austeritat (2007-2011). Una primera identificació de la població espanyola de 20 a 60 anys afectada per canvis en el mercat de treball
→
Labor organization and employment relations in Italian call centers during the crisis
Publicat el
12 juny, 2017
per
isabel
Ponent:
Vincenzo Fortunato
Institució:
Universidad de Calabria
Data:
31/03/2014
Aquesta entrada ha esta publicada en
Divulgació
,
General
,
Seminaris QUIT
,
Seminaris QUIT 2014
. Afegeix a les adreces d'interès l'
enllaç permanent
.
←
Diferències i desigualtats (Enquesta a la Joventut de Catalunya (2012))
Transicions i trajectòries laborals en temps de crisis i austeritat (2007-2011). Una primera identificació de la població espanyola de 20 a 60 anys afectada per canvis en el mercat de treball
→
DESTAQUEM
VI Congrés Català / Internacional de SociologiaVI Congrés Català / Internacional de SociologiaVI Congrés Català / Internacional de Sociologia
L’Associació Catalana de Sociologia, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, convoca el VI CongrÃ...